رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

صاحب زیباترین چشمهای دنیا

مکالمه های هر روزه من و رهام

1392/2/23 11:02
نویسنده : مادر عاشق
860 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربونم

و شاید بهتره بگم مهربونترین پسر دنیا

شیرین زبونم

فرشته ام

هر روز روزی صد بار صدات میزنم رهام؟ میگی بَلی (بله)

میگم عشقم کیه: دستت رو میزنی به سینه ات و میگی مممننننننن

عسسسلمممممممم کیه ؟ تو هم خودتو لوس میکنی و لحنت رو با طرز پرسش من تنظیم میکنی و میگی مننننننننننننننن

دنیام کیه؟ من

عزیزم کیییییییییییهههههههه ؟ ممممممممنننننننننننن

جیگرم کییههههههه ؟ منننننننننن

این گفت و شنود عاشقانه همچنان ادامه داره تا دیگه صبر من لبریز میشه و میرم دنبال رهام و به اصطلاح خودمون میخورمش و اونم غش غش میخنده

فدای صدای خنده هات بشم من.

عزیزم باز هم ممنون که هستی . خدایا شکرت

 

راستی رهام عزیزم

برای اینکه همیشه پیشت باشم دارم یه کارهایی میکنم

با اون قلب مهربونت دعا کن که درست بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیوا
23 اردیبهشت 92 16:02
قربونش برم این رهام عشقمو
عزیزم امیدوارم بهترینها برات پیش بیاد با اینکه میدونم هیچیییییییی برای رهام تا بحال کم نذاشتی با وجود خستگی های زیادت
مامان مهربون .....


مرسی شیوای مهربونم
مرسی که میایی به ما سر میزنی و حرف دلمون رو میشنوی
لیلا
24 اردیبهشت 92 11:33
قربون اون شیرین زبونیش برم من


فدااایییییییی شما