رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

صاحب زیباترین چشمهای دنیا

مدتهاست این دل برای تو می تپد

1392/7/21 14:13
نویسنده : مادر عاشق
941 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

عزیز تر از جانم

روح و جسمم فدای روح و جسمت

دوستت دارممممممممم

عاشقانه دوستت دارم

وقتی کنارم میخوابی و دستان کوچکت را در دست می گیرم و می گویم رهامم ببین چه دستان کوچکی داری؟ مواظب دستانت هستی؟

میگی بعلههههههه . بعد با تقلیدی از بچگی میگی مامان من اوچولواَم ؟ منم میگه آره عشقم تو اوچولوی منی و خودت رو لوس می کنی و سرت رو توی سینم فرو میبری... اونجا برای من همه بهشته

همه بهشت مگه چیه؟ همه بهشت احساس من به تو هست . همه بهشت همه زمانهایی که تو هستی

 

پسرم خوشحال باش

قراره از این به بعد پیشت باشم و دیگه هرگز تنهات نزارم

این چند وقت تصمیمات سختی گرفتم اما بالاخره گرفتم

من و تو دیگه با همیم و هیچ شغلی و کاری ما رو از هم جدا نمی کنه . هیچ کس و هیچ چیز ارزش نداره تا نبودنت رو تحمل کنم.

من و تو با هم بزرگ میشیم و قدم برمیداریم

از خدا میخوام روزهای رفته رو به من ببخشه و راههای جدید رو در روزهای جدید برام باز کنه

 

 

خدایا

من به کلمه به تو توکل می کنم کاملا ایمان دارم و وقتی میگویم به تو توکل میکنم یعنی تو وکیلمی و همه چیز دیگر با توست و من غیر از این هیچ نمی بینم . من را با نبودت آزمایش نکن و تنهایم نگذار .

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا(مامان مهدیار اینا)
10 مهر 92 15:32
آمیییییییییییینن..
خدا هر سه تونو برای هم حفظ کنه
آرزو میکنم در کنار هم بهترین روزهارو داشته باشین و همیشه شاد و موفق باشید


زهرای عزیزم منم آرزو می کنم شما 4 تا همیشه با هم شاد و سربلند باشیدماچ