رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

صاحب زیباترین چشمهای دنیا

اگر بار دیگر فرزندم را بزرگ میکردم ...

1392/7/13 14:38
نویسنده : مادر عاشق
665 بازدید
اشتراک گذاری

اگر قرار بود یک بار دیگر فرزندم را بزرگ کنم . انگشتم را کم تر به نشانه ی تهدید به سوی او می گرفتم .

کم تر به ادب کردن او می اندیشیدم و در مقابل ، بیش تر به بر قراری ار تباط با او اهمیت می دادم .

کم تر به ساعتم نگاه می کردم و چشم هایم را بیش تر برای نگاه کردن به او به کار می گرفتم .

با او بیش تر به گردش می رفتم .

و ، بادبادک های بیش تری به آسمان می فرستادم .

کم ترخود را جدی می گرفتم .

امّا ، جدّی تر با او بازی می کردم .

دشت های بیش تری را با او می پیمودم .

و ، ستارگان بیشتری را با او تماشا می کردم .

کم تر او را می کشیدم که تند تر راه برود .

و، بیش تر در آغوشش می کشیدم .

رفتار خشک و سخت گیرانه ام را کم تر به کار می بردم ،

و ، در عوض ، بیش تر حمایتش می کردم .

به جای فکر کردن به ساختن خانه ، اعتماد به نفس او را می ساختم

و به جای این که عشق به قدرت را در خود رشد دهم ،

قدرت عشق ورزیدن را در خود پرورش می دادم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 مهر 92 14:42
سلام خاله یک موضوع خیلی خیلی مهم لطفاً به وب ما سربزنید ممنونم
مانلی
30 مهر 92 16:20
خیلی قشنگ بود غزاله جون..