رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

صاحب زیباترین چشمهای دنیا

بازی عروسک و نخ

1391/10/20 11:35
نویسنده : مادر عاشق
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

تو این بازی به یه عروسک نخ می بندیم و اونو جاهای مختلف میذاریم تا بیان و پیداش کنن .

این بازی یه سری فواید داره اینکه حین گشتن دنبال عروسک با کلمات بالا و پایین و زیر و رو و پشت و اینا اشنا میشه و اینکه یاد میگرن با نخی که به اون وصل شده بتونن عروسک رو شناسایی کنن . در واقع دنبال کردن نشانه ها و سر نخ

این بازی کلی باعث شد به ما خوش بگذره و بخندیم . در آخر همه جاها لو رفته بود و من عروسک رو توی لباسم قایم میکردم و شیطون ما از تغییرات شکل لباس پیداش میکرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی ایلیا
20 دی 91 11:34
قربون خوشمزگیت خاله. هر چقدر بزرگ تر شدی خوردنی تر شدی. مخصوصا با اون خنده ی خوشگلت


مرسی خاله جون به ایلیا جون که نمیرسم
آیدین و مامانیش
20 دی 91 14:40
سلااااااااااااااام
هزار ماشالله به این پسمل ناز و خوشمللللللللللل و باهووووووووش

خدا براتون نگهش داره مامان جونش

خیلی خیلی ممنونم که به پسرکوشولوی من سر زدیننننننننننن
بووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون مامان آیدین جون . من شیفته پسرت و چشمهای زیباش شدم
خدا برات حفظش کنه




مامان مهراد
25 دی 91 21:21
سلام مامان جون؛رهام خاله چقدر نازی عزیزم؛میلما گذاشتم واستون؛خیلی دوست دارم منم بیام؛البته اگه مهراد جون اجازه بدن بهم و یه فرصت خالی گیر بیارم؛عاشقتم آقا پسر ناز؛


فدات شم عزیزم لطف داری
ایمیلت رو نشون نداد اینجا
تونستی بهم میل کن عزیزم
narsysmoon@yahoo.com