رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

صاحب زیباترین چشمهای دنیا

تولد 20 ماهگی رهام عزیز

1391/11/9 1:00
نویسنده : مادر عاشق
893 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربونم 20 ماه میگذره که تو هدیه خداوندی رو توی خونمون داریم . لحظه هامون بوی ناب عشق به تو رو میده . نفس تو هست که تو خونمون آرامش رو برامون میاره . وقتی خوابی ساعتها به دیدنت می نشینیم و نگاهت می کنیم و وقتی بیداری دلمون میخواد از دنیا و مافیها در امان باشیم تا تو برامون بخندی و بازی کنی و ما هم مثل مسخ شده ها نگاهت کنیم .

 

رهام عزیزم پسر مهربانم انقدر عمق دوست داشتنمون زیاده که حتی تصوری برایش قایل نیستیم .

رهام عزیزم وقتی برمیگردم به روزهایی که تازه به خونمون آمده بودی میدیدم ما مهمان بودیم و تو صاحبخانه . صاحب دل و روح و روان .

از خدا همواره ممنون و قدردانم به خاطر حضورت . به خاطر رنگ خنده هات و گرمی نفسهات .

خدایا قسمت میدم به کائنات . قسمت میدم به تمام چیزهایی که خودت قسم دادی که جدایی در قصه زندگی ما بی معنا باشد .

 

پسر قشنگم امروز 9 بهمن 1391 است و تو عزیزترینم 20 ماهه شدی . دوست دارم امروز رو جشن بگیرم و به همه بخندم و از خدا برای همه شادی بخوام .

نوشتنیها زیاده و الان محل کارم هستم و نمی توانم پاسخگوی چشمهای پر اشکم باشم . برای همین میزارم تا زمانی که تنها باشم و دوباره برایت بنویسم .

 

دوستت دارم عشق

دوستت دارم ناب

دوستت دارم دنیا

دوستت دارم روح و روانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آزاده
8 اسفند 91 12:11
من هم به دعات امین میگم و امیدوارم جدایی تو زنگیت بی معنی باشه
مهراد و مامان فروغ
24 اسفند 91 23:43
سلام مامان مهربون.چند وقتی میشه نیومدیم به وبلاگ رهام جون سر بزنیم.امشب یهو یادش افتادم از گوگل پیدا کردم وبلاگا.خیلی وقته آپ نکردید.عزیزم خبلی نازه.بوس واسه رام عزیز


سلام عزیزم
ممنون که مهمون ما میشید
این چند وقت خیلی درگیر بودم و عذر من رو بپذیرید
بوس برای نی نی خوشگل شما